
Scenariusz lekcji WF dla gimnazjum. Nr podstawy progr. 1.2
Scenariusz lekcji WF dla liceum. Nr podstawy progr. IV 1.2 i 1.3
Scenariusz lekcji WF do gimnazjum. Nr podstawy progr. III 7.1.
Scenariusz lekcji WF do szkoły podstawowej. Nr podstawy progr. II.3.1
Scenariusz lekcji WF dla szkoły podstawowej. Nr podstawy progr. II 3.1.
Ewaluacja to sprawdzenie, czy osiągnęliśmy założone cele, w jakim stopniu nasze działania zakończyły się sukcesem. Niezwykle ważnym nawykiem nauczyciela jest systematyczna refleksja nad swoją pracą. Obiektywne i krytyczne spojrzenie na samego siebie jest umiejętnością, która przekłada się na jakość procesu nauczania.
Początek roku szkolnego za nami. Oprócz pięknej wyprawki, supertornistra, podręczników, zeszytów i przyborów szkolnych warto poświęcić chwilę i zastanowić się „co moje dziecko będzie jadło w szkole?”. Te ładne rzeczy nie pomogą, jeśli dziecko nie będzie spożywać zdrowych i wartościowych posiłków.
Nauczyciel mianowany może rozpocząć staż na stopień nauczyciela dyplomowanego po przepracowaniu w szkole co najmniej roku od dnia nadania stopnia nauczyciela mianowanego. Rozpoczyna staż z początkiem roku szkolnego, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia rozpoczęcia zajęć, na swój wniosek skierowany do dyrektora szkoły.
Kwestia rywalizacji wśród dzieci i młodzieży w wielu kontekstach często pojawia się w dyskusjach rodziców, trenerów, nauczycieli, nie tylko wychowania fizycznego czy samych najmłodszych. Od wczesnych lat szkolnych staje się nieodłącznym elementem, który towarzyszy na każdym etapie życia.