Zadania
- Wyjaśnienie pojęcia „czas wolny” z podziałem na odpoczynek czynny i bierny.
- Metody organizacji czasu wolnego oraz formy jego spędzania.
- Opracowanie Indywidualnego planu aktywności fizycznej.
[ . . . ]
Podstawa programowa: Uczeń identyfikuje swoje mocne strony, planuje sposoby ich rozwoju oraz ma świadomość słabych stron, nad którymi należy pracować.
[ . . . ]
Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumertę.
„Wychowanie fizyczne w szkole” ma na celu przede wszystkim w sposób praktyczny przybliżać zagadnienia związane z szeroko rozumianą aktywnością fizyczną, w związku z tym w poniższym artykule zostaną przedstawione podstawy teoretyczne dotyczące stretchingu... Czytaj więcej
W poprzednich numerach opisane zostały poszczególne części lekcji z propozycją różnorodnych ćwiczeń, zaczynając od rozgrzewki, przez gry i zabawy, po gry zadaniowe. Kolej na część główną, która ma na celu przede wszystkim zaangażowanie ucznia... Czytaj więcej