Liczba uczestników: 15–25
czas trwania: 45 min
CELE:
Uczeń:
- potrafi wyjaśnić, co to jest zabawa/gra,
- potrafi wymienić przykłady bezpiecznych zabaw i gier,
- wie, że sam powinien dbać o to, aby zabawa była udana i bezpieczna,
- rozumie potrzebę dbania o bezpieczeństwo własne i innych,
- zgodnie współpracuje w grupie.
POMOCE DYDAKTYCZNE:
- ilustracje zabaw i elementów zapewniających ich bezpieczeństwo,
- kartki z hasłami do zabawy w kalambury,
- kartki A4,
- klej i nożyczki,
- 1 duży arkusz papieru,
- karty pracy z dla każdego ucznia,
- kartki formatu A3 dla każdego ucznia.
ORGANIZACJA:
- W zależności od wielkości i układu sali stoliki muszą podczas lekcji być ustawione tak, aby dały uczniom możliwość z jednej strony swobodnego poruszania się, a z drugie – wykonania zadania z kartami pracy przy stolikach.
[ . . . ]