Baw się bezpiecznie!

I Etap edukacji - karta pracy

Liczba uczestników: 15–25

czas trwania: 45 min

CELE:

Uczeń:

  • potrafi wyjaśnić, co to jest zabawa/gra,
  • potrafi wymienić przykłady bezpiecznych zabaw i gier,
  • wie, że sam powinien dbać o to, aby zabawa była udana i bezpieczna,
  • rozumie potrzebę dbania o bezpieczeństwo własne i innych,
  • zgodnie współpracuje w grupie.

POMOCE DYDAKTYCZNE:

  • ilustracje zabaw i elementów zapewniających ich bezpieczeństwo,
  • kartki z hasłami do zabawy w kalambury,
  • kartki A4,
  • klej i nożyczki,
  • 1 duży arkusz papieru,
  • karty pracy z dla każdego ucznia,
  • kartki formatu A3 dla każdego ucznia.

ORGANIZACJA:

  • W zależności od wielkości i układu sali stoliki muszą podczas lekcji być ustawione tak, aby dały uczniom możliwość z jednej strony swobodnego poruszania się, a z drugie – wykonania zadania z kartami pracy przy stolikach.

[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumertę.

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU
 Strona 8  Strona 9
ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE

Zdrowy posiłek – czyli jaki?

Tematów i scenariuszy dotyczących zastosowania piramidy zdrowego żywienia napisano już wiele... i bardzo dobrze! To pokazuje bowiem, jak ważny jest to temat. Musimy do niego wracać, by przypominać uczniom o tym, jak istotne dla naszego życia i utrzymania zdrowia jest odpowiednie odżywianie.... Czytaj więcej

Aktywnie po zdrowie – turniej wiedzy

Zdrowa rywalizacja – to najlepsze określenie sposobu przeprowadzenia tej lekcji. Uczniowie mogą podsumować zdobytą dotychczas wiedzę oraz uczyć się od siebie nawzajem nowych treści. Lekcja przeprowadzona w formie turnieju wiedzy będzie stanowiła dla uczniów niemałe wyzwanie.

Czytaj więcej