Tańce, hulańce, swawole…

II etap edukacyjny

WYMAGANIA SZCZEGÓŁOWE:

Umiejętności: Uczeń wykonuje dowolny układ gimnastyczny lub taneczny, opierając się na własnej ekspresji ruchowej.

CZĘŚĆ I WSTĘPNA – 12 MINUT

Zbiórka i sprawdzenie obecności, przedstawienie tematu lekcji.

Rozsypanka – rozkładamy na ziemi karteczki z literkami, które utworzą temat lekcji „Tańce, hulańce, swawole”. Uczniowie próbują ułożyć karteczki w odpowiedniej kolejności.

[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumertę.

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU
 Strona 10  Strona 11
DODATKOWE NARZĘDZIA CYFROWE
ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE

Kolorowo i wesoło. WF z chustą Klanzy

I etap edukacyjny

UCZEŃ:

  •  bierze udział w zabawach, minigrach i grach terenowych, zawodach sportowych, respektując reguły i podporządkowując się decyzjom sędziego;
  • przestrzega zasad bezpiecznego zachowania się w trakcie zajęć ruchowych,... Czytaj więcej

Street workout Nauka ćwiczeń na drążku

III lub IV etap edukacyjny

Lekcje wychowania fizycznego zyskują na swej atrakcyjności poprzez zastosowanie nieswoistych przyborów, przyrządów lub zorganizowanie ich w nietypowym miejscu. Podczas ciepłych dni zajęcia przeprowadzone na zewnątrz na terenie przyszkolnym albo z... Czytaj więcej