Zachęcam do dowolnego modyfikowania ćwiczeń, np. przechodzenia z ustawienia w kwadracie do ustawienia w trójkącie, zmian kolejności podań i wariantów w zależności od celu zajęć z zakresu taktyki i modelu gry stosowanego w pracy z grupą.
[ . . . ]
klasa: II–III gimnazjum, I–III ponadgimnazjalna; liczba ćwiczących: dowolna (podział na grupy 4-, 5- i więcej osobowe); przybory: piłki, talerzyki, oznaczniki. Zbiór ćwiczeń doskonalących podania piłki wewnętrzną częścią stopy do zastosowania przy dowolnej liczbie ćwiczących (łatwość tworzenia małych grup przy wykorzystaniu niewielkiej ilości terenu i sprzętu).
Zachęcam do dowolnego modyfikowania ćwiczeń, np. przechodzenia z ustawienia w kwadracie do ustawienia w trójkącie, zmian kolejności podań i wariantów w zależności od celu zajęć z zakresu taktyki i modelu gry stosowanego w pracy z grupą.
[ . . . ]
Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumertę.
Numery podstawy programowej: 1 konspekt: IV.4.6, 2 konspekt: IV.3.2; klasa: 4 SP; liczba ćwiczących: 13; czas trwania: 45 min; miejsce: sala gimnastyczna. Przybory i przyrządy: kosz,... Czytaj więcej
Numery podstawy programowej: 1 konspekt: IV.4.6, 2 konspekt: IV.3.2; klasa: 4 SP (dziewczęta); liczba ćwiczących: 18; czas trwania: 45 min; miejsce: teren przyszkolny
Czytaj więcej