Pompka – czy to takie proste?

Wydawać by się mogło, że wykonanie dziesięciu poprawnie technicznie pompek jest dla każdego podopiecznego proste, nie ma nic bardziej mylnego. Wielu uczniów nie potrafi wykonać prawidłowo technicznie pompki. Bardzo często powodem tego jest to zbyt słabo wytrenowany gorset mięśniowy, brak siły w ramionach, brak synchronizowania sylwetki ciała z ruchem czy też brak wiedzy na ten temat.

[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM lub PREMIUM+.

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU
 Strona 36  Strona 37  Strona 38  Strona 39  Strona 40  Strona 41  Strona 42  Strona 43  Strona 44
ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE

Gry i zabawy ruchowe z szacowaniem prawdopodobieństwa

Większość z nas uważa się za osoby potrafiące myśleć w racjonalny sposób, prawda? Nasze wybory wydają się być przemyślanymi, cele możliwymi do zrealizowania, a działania – racjonalnymi. Nic bardziej mylnego! Daj swoim uczniom szansę na oswojenie się z  szacowaniem ryzyka na przykładzie... Czytaj więcej

Odbudowa sprawności po okresie ograniczonej aktywności

Nauczyciel wychowania fizycznego znając sytuację podopiecznych, wiedząc o ich długiej przerwie w aktywności, powinien tak zaplanować i poprowadzić zajęcia sportowe, aby bezpiecznie i skutecznie doprowadzić do poprawy sprawności i lepszej kondycji fizycznej. Proponujemy na przykładach konkretnych zadań... Czytaj więcej