Cel: wdrażanie dzieci do systematycznego kontrolowania swojej sprawności motorycznej.
Pomoce: ławeczki gimnastyczne, skakanki, materace, dzienniczki sportowca.
Tok lekcyjny:
Powitanie, sprawdzenie obecności.
Realizacja tego tematu rozkłada się na 2 lub 3 jednostki lekcyjne, zestawiając zadania tak, aby uczniowie mieli możliwość odpoczynku.
Cel: wdrażanie dzieci do systematycznego kontrolowania swojej sprawności motorycznej.
Pomoce: ławeczki gimnastyczne, skakanki, materace, dzienniczki sportowca.
Powitanie, sprawdzenie obecności.
Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumertę.
Klasa: II–III gimnazjum Czas trwania: 45 minut Liczba ćwiczących: 24 Miejsce: sala gimnastyczna, boisko Przybory: piłki (dla każdego z ćwiczących, talerzyki, oznaczniki)
Czytaj więcej
Klasa: 2 LO Liczba ćwiczących: 20 Czas trwania: 45 min Miejsce: hala sportowa
Czytaj więcej