Table of Contents Table of Contents
Previous Page  12 / 24 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 12 / 24 Next Page
Page Background

warsztat wuefisty

12

Wychowanie Fizyczne w szkole nr 2/2015

Nauczyciel kȧdorazowo wpisuje nieprzygotowa

-

f

nie do dziennika (np. „–”), na koniec semestru/roku

szkolnego ocenę, która jest podsumowaniem licz

-

by nieprzygotowá (wg tabeli).

Umiejętności ruchowe

Nauczyciel ocenia ucznia z tych umiejętności, które

f

były przedmiotem nauczania w danym semestrze.

Umiejętności z poszczególnych dyscyplin spor

-

f

towych oceniamy w skali ocen 0–6 (przeliczając

ocenę na punkty wg tabeli). Liczbę ocen w seme

-

strze – 7.

ocena

punkty W skali 1–6 pkt.

celujący

6

bardzo dobry

5

dobry

4

dostateczny

3

dopuszczający

2

niedostateczny

0

W przypadku, kiedy uczé jest zwolniony ze spraw

-

f

dzianu danej dyscypliny, konkurencji (zwolnienie

lekarskie) nauczyciel odejmuje 6 punktów (max.

liczba za sprawdzian) od max. liczby punktów

do zdobycia w semestrze i oblicza punkty wg skali

procentowej.

Wiadomości

Ocena z wiadomości

f

obejmuje zakres szeroko po

-

jętej kultury izycznej, przepisów określonej dyscy

-

pliny sportowej oraz edukacji zdrowotnej.

Sprawdzenie wiadomości odbywá się będzie przy

f

pomocy testów, odpowiedzi ustnej uczniów, oceny

z projektu (edukacja zdrowotna), które będą oce

-

niane w skali ocen 6.6 (przeliczając ocenę na punk

-

ty wg tabeli – jw.). Liczba ocen w semestrze – 2.

Aktywność ogólna

Uczé na kȧdej lekcji WF za przygotowanie do lek

-

f

cji (posiada strój sportowy) i aktywne uczestnictwo

otrzymuje „+”, które podliczane są na koniec kȧdego

semestru wg tabeli. Liczba ocen w semestrze – 1.

liczBa „+” ( W stosunku

do liczBy lekcji WF

W semestrze)

ocena

uzyskane punkty

na koniec semestru

od 96% do 100%

6

12

od 86% do 95%

5

10

od 71% do 85%

4

8

od 50% do 70%

3

4

od 31% do 49%

2

2

poni̇ej 31%

1

0

Przy ustalaniu oceny w ramach aktywności ogólnej

f

uwzględnia się zwolnienie lekarskie.

Do oceny rocznej wlicza się punkty uzyskane z oce

-

ny śródrocznej

ocena

punkty W skali 0 – 12 pkt.

celujący

12

bardzo dobry

10

dobry

8

dostateczny

6

dopuszczający

4

niedostateczny

0

B. Oceny dodatkowe

Punkty dodatkowe:

zadanie

przyznane punkty

dodatnie

Aktywnoś́ specjalna (aktywny udział

w lekcji „+”)

1

Udział w szkolnych zawodach

6

Reprezentowanie szkoły w zawodach

sportowych

6

Przygotowanie gazetki lub innych

materiałów

2–4

Pomoc w organizacji szkolnych imprez

sportowych

2–6

Udział w zajęciach SKS

4–8

(jednorazowo

na koniec semestru)

Aktywnoś́ pozaszkolna (udział

w treningach, reprezentowanie Klubu

Sportowego w zawodach)

6

(jednorazowo

na koniec semestru)

Brak zaangȧowania podczas lekcji („–”)

1

Nie wywiązanie się z powierzonego zadania

3–5

Nieuzasadniona nieobecnoś́ ucznia

na zawodach

20

Kryteria oceniania

Łączna sumapunktówuzyskanaprzeczuczniapod

-

f

czas semestru przeliczana jest na ocenę w sposób

następujący (zgodnie ze Statutem Szkoły):

poni̇ej 31% „niedostateczny”,

f

od 31% do 49% „dopuszczający”,

f

od 50% do 70% „dostateczny”,

f

od 71% do 85% „dobry”,

f

od 86% do 95% „bardzo dobry”,

f

0d 96% do 100% „celujący”.

f

Ocena śródroczna

f

– uczé mȯe zdobý maksy

-

malnie 78 punktów (za oceny obowiązkowe) wg

tabeli:

oBszary oceniania

iloŚć ocen punkty (max. liczBa)

Przygotowanie

do zaję́

1

12

Umiejętności

ruchowe

7

42

Wiadomości

2

12

Aktywnoś́ ogólna

1

12

RAZEM

10

78