Poznajemy system obrony „każdy swego” w zabawach i grach ruchowych - Scenariusz lekcji wychowania fizycznego dla szkoły podstawowej

Klasa: V Miejsce zajęć: hala sportowa Liczba ćwiczących: 24 Przyrządy i przybory: kolorowe szarfy, piłki do koszykówki Temat: Poznajemy system obrony „każdy swego” w zabawach i grach ruchowych. II.3.1

Cele główne lekcji

Wychowawcze: uczeń z radością uczestniczy w proponowanych przez nauczyciela zadaniach ruchowych; uczeń współpracuje w grupie podczas gier ruchowych; uczeń rozumie potrzebę dbania o prawidłową postawę ciała; uczeń angażuje się w przygotowanie wykorzystywanych na lekcji przyborów i sprzętu.

[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM lub PREMIUM+.

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU
 Strona 11  Strona 12
ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE

Piłka nożna – doskonalenie gry 1 × 1 w ataku - Scenariusz lekcji wychowania fizycznego dla gimnazjum

Klasa: II–III gimnazjum Czas trwania: 45 minut Liczba ćwiczących: 24 Miejsce: sala gimnastyczna, boisko Przybory: piłki (dla każdego z ćwiczących, talerzyki, oznaczniki)

 

Czytaj więcej