Lekkoatletyka - nauka pchnięcia kulą z wykorzystaniem piłek lekarskich

Scenariusz lekcji WF do gimnazjum. Podstawa programowa: III etap edukacyjny:  1.1. Diagnoza sprawności i aktywności fizycznej oraz rozwoju fizycznego. Uczeń wykonuje wybrany przez siebie zestaw prób do oceny wytrzymałości, siły i gibkości. 3.3. Sporty całego życia i wypoczynek.

Cele operacyjne lekcji w zakresie:

Umiejętności:
uczeń potrafi wykonać technicznie pchnięcie kulą;

Motoryczności:
uczeń wzmacnia siłę ramion;

Wiadomości:
uczeń zna możliwości wykorzystania sprzętu sportowego do różnych aktywności ruchowych;

Wychowania:
uczeń zna i rozumie zasady bezpiecznego wykonywania ćwiczeń lekkoatletycznych.

[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM lub PREMIUM+.

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU
 Strona 2  Strona 3
ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE

Uwaga na „zdrowe” przekąski!

Rośnie popularność tak zwanych fit słodyczy – niby zdrowych i nieszkodliwych, składających się ze składników takich, jak na przykład ziarna zbóż, mleko i jego przetwory, przeciery owocowe, w dodatku reklamowanych jako produkty bez barwników, bez konserwantów, z dodatkiem... Czytaj więcej

Gry i zabawy ruchowe – podstawy Manzo (kształtowanie samooceny ćwiczących)

Scenariusz lekcji WF dla liceum. Podstawa programowa: IV etap edukacyjny – wychowanie fizyczne. 1.1. Diagnoza sprawności i aktywności fizycznej oraz rozwoju fizycznego. Uczeń wskazuje mocne i słabe strony swojej sprawności fizycznej. 6.1. Edukacja zdrowotna. Uczeń wyjaśnia,... Czytaj więcej