Gry i zabawy ruchowe na śniegu – kształtowanie celności

Do Podstawy Programowej III Etapu Edukacji:
2.2. Trening zdrowotny. Uczeń wskazuje korzyści z aktywności fizycznej w terenie;
3.3. Sport całego życia i wypoczynek. Uczeń wskazuje miejsca, obiekty i urządzenia w najbliższej okolicy, które można wykorzystać do aktywności fizycznej.

POMOCE DYDAKTYCZNE

  • 5 × ringo;
  • 1 × gwizdek;
  • 1 × stoper;
  • 5 × piłka do piłki ręcznej;
  • Każdy uczeń posiada czapkę, rękawiczki (narciarskie) oraz obuwie zimowe.

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM lub PREMIUM+.

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU
 Strona 11
ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE

Gry i zabawy bieżne – kształtowanie wydolności fizycznej z wykorzystaniem piłek lekarskich

Do Podstawy Programowej z Wychowania Fizycznego etap III: 2.1. Trening Zdrowotny. Uczeń omawia zmiany zachodzące w organizmie w czasie wysiłku fizycznego;

Czytaj więcej