Fitness – ćwiczenia siłowe, modelowanie sylwetki, mięśnie brzucha - Scenariusz lekcji wychowania fizycznego w liceum

Do podstawy programowej IV etap – wychowanie fizyczne. 1.2 Diagnoza sprawności i aktywności fizycznej oraz rozwoju fizjologicznego. Uczeń opracowuje i realizuje program aktywności fizycznej dostosowany do własnych potrzeb. klasa: I LO; liczba ćwiczących: 24; czas trwania: 45 min; miejsce: hala sportowa. Pomoce dydaktyczne: 4 x materac gimnastyczny, stoper, gwizdek, odtwarzacz muzyczny, komputer, rzutnik multimedialny, 6 x biały duży arkusz, 6 x marker

Cele operacyjne lekcji w zakresie:

  • umiejętności: Uczeń potrafi prawidłowo wykonywać ćwiczenia mięśni brzucha;
  • motoryczności: Uczeń wzmacnia mięśnie brzucha;
  • wiadomości: Uczeń zna i rozumie istotę nawadniania się podczas treningu siłowego;
  • wychowania: Uczeń zna i rozumie zasady bezpiecznego wykonywania ćwiczeń siłowych.

[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM lub PREMIUM+.

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU
 Strona 16  Strona 17
ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE

Gry i zabawy ruchowe – przygotowanie do wycieczek górskich - Scenariusz lekcji WF w gimnazjum

Do podstawy programowej III etap – wychowanie fizyczne. 4.4. Bezpieczna aktywność fizyczna i higiena osobista. Uczeń omawia zasady bezpiecznego zachowania się nad wodą i w górach. klasa: 4 SP; liczba ćwiczących: 13; czas trwania: 45 min;... Czytaj więcej

Piłka nożna – przykładowe środki treningowe w doskonaleniu podań piłki wewnętrzną częścią stopy

klasa: II–III gimnazjum, I–III ponadgimnazjalna; liczba ćwiczących: dowolna (podział na grupy 4-, 5- i więcej osobowe); przybory: piłki, talerzyki, oznaczniki. Zbiór ćwiczeń doskonalących podania piłki wewnętrzną... Czytaj więcej