Marka nestle skutecznie porusza Polskę

Siłownie na świeżym powietrzu stają się coraz bardziej popularne. Sprawdzają się w okolicy szkoły, placu zabaw, parku, domu seniora, osiedli mieszkaniowych czy terenów rekreacyjnych. Ich zaletą jest ogól- nodostępność – ćwiczyć może każdy, za darmo, o dowolnej porze dnia. Koszt zakupu urządzeń treningowych i organizacji siłowni w plenerze ponoszą zazwyczaj gminy. Niestety, nie każda z nich może przeznaczyć środki na ten cel. Dlatego firma Nestlé postanowiła wypełnić tę lukę, organizując konkurs dla gmin, zarówno miejskich, miejsko-wiejskich, jak i wiejskich, w ramach inicjatywy „Nestlé porusza Polskę”. Wygraną w konkursie jest 16 siłowni terenowych ufundowanych przez Nestlé.

Cel programu „Nestlé porusza Polskę”

Poprzez program „Nestlé porusza Polskę” firma zachęca Polaków do aktywnego spędzania czasu wolnego. Celem prowadzonej równolegle kampanii marketingowej i loterii konsumenckiej jest budowanie wizerunku Nestlé jako firmy odpowiedzialnej społecznie, zwiększenie zaufania konsumentów oraz wzrost sprzedaży wybranych produktów z portfolio Nestlé.

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM lub PREMIUM+.

PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI ARTYKUŁU
 Strona 32
ZOBACZ ARTYKUŁY O TEJ SAMEJ TEMATYCE

Tak melanżuje polska młodzież. Główny Inspektorat Sanitarny podsumowuje efekty kampanii „Melanż. Oczekiwania vs. rzeczywistość”.

Główny Inspektorat Sanitarny podsumowuje efekty kampanii „Melanż. Oczekiwania vs. rzeczywistość”

Ponad 5,5 mln wyświetleń spotów, 1500 publikacji w mediach, przeszło 1 300 000 wejść na stronę – tak w skrócie przedstawiają się efekty ogólnopolskiej... Czytaj więcej

10 000 kroków dziennie. Spacerem po zdrowie

Według danych Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) najkorzystniejsze dla naszego samopoczucia jest robienie co najmniej 10 tysięcy kroków dziennie.

Czytaj więcej